הגיינה ומניעה

רבים מגיעים אל מרפאת השיניים רק משהם חשים בכאבי שיניים.
בשלב זה, מה שעשויה הייתה להיות בעיה קטנה, אילו התגלתה בשלב מוקדם יותר, מתגלה כבעיה פחות פשוטה וכזו שהטיפול בה אינו זול.
זו הסיבה שבתוכניות הטיפול במרפאה שלנו משלבים רופאי השיניים והשינניות מרכיבים מניעתיים אשר מטרתם שמירת בריאות השן ומניעה, ככל הניתן, מהמטופלים שלנו, של סבל וכאבים מיותרים עתידיים.

היגיינת הפה

חלקים נכבדים מהאוכלוסייה סובלים מבעיות חניכיים מבלי שכלל יהיו מודעים לכך.
הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבעיות חניכיים בד"כ אינן גורמות לכאבים. כאשר הן לבסוף מאובחנות, השיניים כבר עלולות להיות ניידות והתהליך כולו עלול אף להסתיים באובדן שיניים.
דלקות ומחלות חניכיים נגרמות מחיידקים המצטברים על השיניים ובגבול השיניים והחניכיים בתוך מעטה רך (הרובד הדנטלי), שנוטה עם הזמן להסתייד ולייצר את אבנית השן.
תפקידן של השינניות שלנו הוא בהדרכה להיגיינת פה נכונה (כזו שמאפשרת סילוק יעיל של הרובד הדנטלי), הסרת האבנית, והברקת השיניים והחלקתן להפחתת הצטברות עתידית של אבנית.
בסיום הטיפולים אצל השיננית המטופל זוכה לא רק בפה בריא, אלא אף בתחושה של רעננות והרגשה טובה יותר.

איטום חריצים

משטחי הלעיסה של השיניים האחוריות מאופיינים בנוכחות של חריצים וחרירים רבים.
מאחר וחריצים אלה קשים יותר לניקוי ממשטחי שן אחרים, רב יותר הסיכון להתפתחות עששת בתוכם. למזלנו, חריצים ניתנים לאיטום.
חומרים לאיטום חריצים הינם חומרים פלסטיים המתקשים לאחר שממלאים עימם את החריצים ומונעים יוצרות עששת בתחתית החריצים.
חומרים אלו משמשים בעיקר לאיטום חריצים בשיניים קבועות של ילדים.
איטום חריצים הינו פעולה פשוטה, נטולת כאב (אינה מצריכה הרדמה מקומית), ובעלת תוצאות מצוינות לאורך זמן.

מגנים וסדים דנטליים

מגנים וסדים דנטליים הינם מכשירים מחומר פלסטי או מסיליקון אותם מכניס המשתמש לחלל הפה ואשר מכסים את השיניים ומפרידים בין השיניים העליונות לתחתונות.
הם נועדו למגוון שימושים הכוללים הגנה על השיניים מחבלה כתוצאה ממגע בזמן פעילות ספורטיבית, טיפול בחריקה ובשחיקת שיניים (Bruxism) וטיפול בבעיות של מפרק הלסת.

מטופלים חדשים במרפאה זכאים לבדיקה ראשונה ללא תשלום.

ד"ר גוליאן פרימן מספק שירותים של רופא שיניים במודיעין, במכבים, ברעות ובאיזור השפלה.

צור קשר אנו תמיד שמחים לענות, לייעץ, ולתאם פגישות וטיפולים.